
Jiří Dienstbier, od roku 1958 člen komunistické strany celých deset let. David Rath, syn otce, který podle spisů pracoval pro STB a aktivně udával. Bohuslav Sobotka, který nadělal v této zemi dluh skoro 1 bilión korun či neúspěšná režisérka. To jsou lidé, kteří nám teď o morálce káží. Nemáme platit u lékaře, protože jsou poplatky, prý, protiústavní. Dámy a pánové, omluvte mě. Jdu zvracet.
Argument Bohuslava Sobotky - "Jsem přesvědčen, že placení poplatků u lékaře je v rozporu s ústavou. V ní se píše, že lidé si mají platit zdravotní pojištění, ale nepíše se tam nic o tom, že by se měly platit nějaké poplatky nad rámec pojištění.". Takže v této zemi se řídíme tím, co se v ústavě nepíše? Logika některých je velmi odstrašující a nebezpečná.
Tento zákon je, společně se zrušením dávek za první tři dny nemocenské, to lepší, co jsme mohli v posledních letech na českém politickém poli zahlédnout. Asi každý to zná. Jdete k lékaři, ale pomalu si ani nesednete. Čekáte hodinu, dvě, často i déle, než na vás dojde řada. Vedle vás pán s rýmou (jde si pro léky zadarmo), opodál se baví dvě sousedky - důchodkyně (v Globusu zrovna nejsou ochutnávky, takže si jdou popovídat k lékaři), další strašně nemocní lidé, kteří zrovna měli pocit, že je v práci přetěžují, a že si musí udělat pár dní volna. Běžný obrázek u lékaře. Za posledních 10 let jsem byl nemocný dvakrát. Nemocný tak, abych musel jít k lékaři. Občas tam jdu ale pro potvrzení nebo jen preventivní prohlídku a je to stále horší. Lidé až moc zneužívají nastavený systém, typičtí Češi, kteří musí mít vše, co je někde zadarmo.
Sestřičky budou mít více papírování, podle ohlasů jsou ale rády. V ordinacích ubude simulantů a vyžírek z řad ČSSD, které si pro korunu nechají vrtat koleno. Když u lékaře čekám dvě hodiny a spočítám si cenu času, potom rád zaplatím nějakou stokorunu za to, abych čekat nemusel, aby se ordinace vylidnily a k doktorovi chodil opravdu jen ten, kdo je nemocný. Těch pár korun za recept a další věci, to nikoho nezabije. Na cigarety a alkohol, na to se peníze vždy najdou. Pokud si mám ale připlatit malý peníz za zdraví, hned kolem sebe kopu. Jak už to tak bývá, obvykle, stěžují si jen ti, kteří to všechno zneužívali a teď mají přijít o výhody, které jsme za ně platili my všichni. Konečně se to změní, konečně budou peníze na ty, kteří to opravdu potřebují.
Jak už jsem psal, moc často k lékaři nechodím. Když cítím, že bych mohl mít se zdravím problémy, jdu do lékárny a prostě si něco koupím. Parazitovat na našem zdravotnictví, to opravdu nemám zapotřebí. S teplotou nižší než 38 stupňů nemá cenu chodit ani k lékaři a ani brát například Paralen. Tyhle léky účinkují tím lépe, čím jste na tom vy špatně, což vám potvrdí každý doktor. Stačí se v takovém případě odpoledne vyležet a "nemoc" je pryč. Takhle přemýšlí normální člověk. Nenormální člověk přemýšlí o tom, jak půjde druhý den k doktorovi a jak bude mít zase čtrnáct dní volno, aniž by se vyležet vůbec zkusil.
Investice do zdraví, to je hlavně čas. Chodit pravidelně běhat, místo vození si zadku v autě jezdit na kole, zdravě jíst či jen pozitivně myslet. To jsou věci, které většina lidí zatím nepochopila. Obézní český národ trpí nemocemi, které si většinou způsobuje sám. Kuřáci a podobná havěť, opravdu nechápu, proč bych měl sponzorovat někoho takového. Někoho, kdo nedělá nic pro svoje zdraví, kdo naopak napomáhá tomu, aby měl o důvod víc jít k lékaři (třeba s rakovinou plic, rakovinou jazyku). Tohle je sice myšlení voličů ČSSD (proč bych měl platit za recept, když už platím za lékařskou péči), ale nemůžu si pomoc.
Vyzývat někoho, aby porušoval zákon a neplatil u lékaře, to je jen hloupé a populistické gesto. Jen snaha ČSSD, komunistů a jejich přátel zvýšit si preference. Získat na svojí stranu další ukřivděně a méně přizpůsobivé spoluobčany, kteří stále jen hledí na to, kdo jim víc dá nebo sebere. Je jim jedno jak se k výsledku dobereme, jestli okrademe tuhle zemi a naděláme dluhy.
Když ušetřím jednou za čas stovku u lékaře, budu volit kohokoliv. Ale chceme opravdu tohle? Chceme, aby měl rozpočet o 100 miliard větší schodek, tak, jak to dělala ČSSD, i když to potom bude znamenat, že třeba nebudou poplatky u lékaře? Velmi jednoduché, jak se zavděčit lidem, ale lze to takhle dělat donekonečna? Lze donekonečna dělat dluhy po vzoru ČSSD, které potom stejně my všichni budeme muset jednou splatit? Krátkodobě skvělá budoucnost. Ale myslí naši socialisté a komunističtí přátelé z řad ČSSD i na to, co bude potom? Důchodová reforma, kdepak je? Včera bylo pozdě. Osm let vlády populistů a nemáme nic. Jen dluhy a spokojené pobírače dávek. Dát tuhle zemi zase do pořádku bude ještě pár let trvat.
Autor: Axiss
Související články
- Jak si komunistická a socialistická prasata koupila lidi za 30 korun
- ČSSD s komunisty ztrácí. Lidé se mají stále lépe.
- ČSSD a jejich předvolební triky
- Vajíčková stávka proti ČSSD
- Jak jsem začal volit ČSSD
Diskuse k článku (22)
1
Bubla
21.12.2007 15:00
Vcera davali na dvojce film o velice jednoduchem clovekovi, ktery byl zahradnikem. V tom filmu rikal ze stat je jako zahrada. Jsou zkratka obdobi, kdy zeme prosperuje a kdy ne. Nyni je v teto zemi doufam jiz zima a pokud to znamena na nejakou dobu priskrtit sve opasky, aby se co nejdrive opet objevilo jaro, sem vsemi deseti pro poplatky za lekarska vysetreni a recepty. Je ovsem otazka jestli se tyto penize objevi na tech zpravnych mistech a nebo zkonci buhví kde :/
2
JanS
22.12.2007 14:49
Jen bych tu doplnil plné znění článku z listiny základních práv a svobod, která je součástí ústavního pořádku České republiky.
Zmiňovaná skupinka snad totiž nikdy nedočetla do konce:
Článek 31
Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon.
Zmiňovaná skupinka snad totiž nikdy nedočetla do konce:
Článek 31
Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon.
3
devian
22.12.2007 17:46
"za podmínek, které stanoví zákon."
Ano za podmínek, které stanoví zákon. Zákon zná vyjímky, kdy je péče bezplatná. Nevidím problém.
Ano za podmínek, které stanoví zákon. Zákon zná vyjímky, kdy je péče bezplatná. Nevidím problém.
4
FNj
22.12.2007 18:26
Ano, parazitování na našem moc volném zdravotnickém systému je špatné. Ale to nemění nic na tom, že je ten zákon protiústavní. Měly by se nastavit tvrdší podmínky, co vlastně bude pojišťovna platit, ale s těmito poplatky jsme udělali krok zpět.
Nicméně platit to všem doporučuji. Už tu byly horší zákony, a taky jsme to tak nehrotili.
Státní shodek by se měl ovšem řešit spíše na straně výdajů než příjmů - tam je děr mnohem víc.
Nicméně platit to všem doporučuji. Už tu byly horší zákony, a taky jsme to tak nehrotili.
Státní shodek by se měl ovšem řešit spíše na straně výdajů než příjmů - tam je děr mnohem víc.
5
JanS
23.12.2007 00:06
FNj: právníci NS toto řeší už několikátý den a stále ještě nevydali rozhodnutí. Jak dotyčný zákon podle vás tedy porušil ústavu?
Já nejsem právník, ale pokud zákonem stanovené podmínky jsou (mimojiného) jen poplatky, nikoli plná úhrada péče, tak by článek 31 být porušen neměl.
Nebo snad byl zákon neústavně přijat? Vyjádřete se.
Já nejsem právník, ale pokud zákonem stanovené podmínky jsou (mimojiného) jen poplatky, nikoli plná úhrada péče, tak by článek 31 být porušen neměl.
Nebo snad byl zákon neústavně přijat? Vyjádřete se.
6
Nogard
23.12.2007 11:41
Osobně mi poplatky u lékaře defakto nevadí, holt když jsem nemocnej, tak si večer to jedno pivko stejně nedám, takže to vyjde nastejno.
Nicméně bohužel tu je několik problémů, které domyšleny nejsou a existují skupiny obyvatel, jako jsou právě ti zmiňovaní důchodci, kteří s tím problémy mít prostě budou.
Dalším problémem je způsob vybírání poplatků, kde vidím v dnešní době zásadní nedostatek systému, kdy tento ani v dnešní době rozvoje IT není schopen fungovat centralizovaně (aby bylo možné sčítat platby a vyúčtovat je například za měsíc), nebo alespoň umožnit platby kartou. Prostě mám za to, že je to v podstatě správný přístup bohužel řešený pro naše politiky typickou hurá akcí bez hlubší analýzy a dostatečného zajištění procesního fungování.
Nicméně bohužel tu je několik problémů, které domyšleny nejsou a existují skupiny obyvatel, jako jsou právě ti zmiňovaní důchodci, kteří s tím problémy mít prostě budou.
Dalším problémem je způsob vybírání poplatků, kde vidím v dnešní době zásadní nedostatek systému, kdy tento ani v dnešní době rozvoje IT není schopen fungovat centralizovaně (aby bylo možné sčítat platby a vyúčtovat je například za měsíc), nebo alespoň umožnit platby kartou. Prostě mám za to, že je to v podstatě správný přístup bohužel řešený pro naše politiky typickou hurá akcí bez hlubší analýzy a dostatečného zajištění procesního fungování.
7
pleva
23.12.2007 20:22
Krásně napsáno. Jako doktor úplně souhlasím, jen doufám, že tohle je špička ledovce a další bude následovat
8
teekey
23.12.2007 21:05
clanek se kterym se muzu naprosto ztotoznit :-) Pevne verim, ze tohle bude docela silne sousto pro burany a lenochy, aby si opravdu spocitali, nakolik je prijde navsteva lekare a snad prestanou zbytecne plnit cekarny. Osobne jsem byl za posledni dva roky u doktora pouze jednou, kdy mi napsal na 14 dnu volno kvuli nejakemu zanetu nosohltanu a byl moc prekvapeny, kdyz jsem mu vratil nemocenskou s oduvodnenim, ze na ty 3 dny si beru dovolenou. Mimo jine sem samozrejme prodelal ruzne virozy, ale to uz jsem se k lekari neobtezoval, protoze na to opravdu staci 2-3 dny klidu, vylezet, vypotit...bohuzel znam i lidi, kteri maji vazne zdravotni problemy a musi brat docela drahe leky a tech se ta "novela" citelne dotkne. Ovsem celkove mam za to, ze to je kuprospechu - jak uz bylo na psano, na cigara a chlast ma kazdy, tak by meli mit i na sve vlastni zdravi ;-)
9
Axiss
23.12.2007 23:50
teekey: Když jsem poslední dny viděl v obchodech ty narvané košíky plné jídla a všeho, sváteční nákupy, tak jsem si docela udělal obrázek o tom, jak je na tom český národ špatně :-) Stejně tak když jedeš kolem hospod, ty jsou narvané stále, zima nezima. V této zemi je prostě jen móda stále si na vše stěžovat, bohužel ty levicové vlády tohle myšlení u lidí jen rozvíjí. Lidem vadí, že se zdražuje, ale už zapomenou říct, že mají i vyšší plat. V součtu je to pořád nějak stále podobné, je skoro jedno, kdo tady vládne.
10
Hablina
25.12.2007 22:40
Pořád jsem nikde nenašla jasnou definici toho, jaké poplatky mám platit. Mám 3 chronicky nemocné děti, se kterými čtvrtletně chodím na kontroly asi k 5 odborným lékařům a platit za ně mi přijde velmi nefér. Sama chodím každý týden na injekce - platit tam mi také přijde hodně sprosté. Stát se snaží vydělávat na nesprávném místě. Platit budu - ale také budu chtít po VZP proplacení veškerých těchto plateb. Až dostanu chřipku a půjdu k praktickému lékaři sama od sebe, poplatek mi vadit nebude.
11
Axiss
25.12.2007 23:26
Hablina: Já si myslím, že kolem toho všeho je jen hodně řečí, někteří politici nás z principu (co není od naší strany je zároveň špatné) straší víc než je třeba. Preventivní prohlídky u zubaře a praktického nebo ženského lékaře jsou zadarmo. Pokud jdeš mimo termín, tak si připlatíš. Ostatní specialisté, jestli to dobře chápu, jsou taky zadarmo. Zkus kouknout na http://www.vzp.cz/cms/internet/cz/Klienti/regulacni-poplatky/adresar-platby_od_2008/, kde o tom píšou více a celkem podrobně. Je tam i odkaz přímo na citaci zákona. Hlavně pod poslední dva odstavce se asi většina rozumných lidí hned podepíše.
"Na jedné straně se ke svému zdraví často chováme macešsky. Nedodržujeme zásady zdravého způsobu života, moc jezdíme auty a málo chodíme pěšky, cigarety a alkohol máme v jídelníčku častěji než zeleninu. Stále se za něčím ženeme, neumíme vypnout, potřebovali bychom, aby den měl aspoň 48 hodin. Ničíme si zdraví, přesvědčeni, že máme nárok na to, aby nám ho někdo spravil.
Na druhé straně čerpáme třikrát víc péče než jinde. K doktorovi jdeme s každou hloupostí, chceme léky tam, kde stačí horký čaj s citronem a teplá peřina. Když nás to teď bude stát pokaždé 30 korun, možná začneme víc používat nejen nohy, ale i hlavu. Uvědomíme si, že zdraví je náš největší poklad, že bychom si ho měli vážit a ochraňovat. Že na bolící hlavu je lepší procházka než prášek. Že léčit u doktora každé banální nachlazení snižuje naši odolnost a je stejně špatné jako podcenění vážného onemocnění. A hlavně, že předcházení nemocem je rozumnější, zdravější a levnější než jejich léčení."
"Na jedné straně se ke svému zdraví často chováme macešsky. Nedodržujeme zásady zdravého způsobu života, moc jezdíme auty a málo chodíme pěšky, cigarety a alkohol máme v jídelníčku častěji než zeleninu. Stále se za něčím ženeme, neumíme vypnout, potřebovali bychom, aby den měl aspoň 48 hodin. Ničíme si zdraví, přesvědčeni, že máme nárok na to, aby nám ho někdo spravil.
Na druhé straně čerpáme třikrát víc péče než jinde. K doktorovi jdeme s každou hloupostí, chceme léky tam, kde stačí horký čaj s citronem a teplá peřina. Když nás to teď bude stát pokaždé 30 korun, možná začneme víc používat nejen nohy, ale i hlavu. Uvědomíme si, že zdraví je náš největší poklad, že bychom si ho měli vážit a ochraňovat. Že na bolící hlavu je lepší procházka než prášek. Že léčit u doktora každé banální nachlazení snižuje naši odolnost a je stejně špatné jako podcenění vážného onemocnění. A hlavně, že předcházení nemocem je rozumnější, zdravější a levnější než jejich léčení."
12
teg
25.12.2007 23:38
"Skupina šesti desítek signatářů vyzývá občany..."
Já jsem někde četl, že osobnosti tvrdí, bla bla bla... Je zajímavé, že za osobnost se považuje každý "významný" člověk o němž jednou za rok napíšou v novinách s tím co se mu rozvna nepodařilo a nebo jeho článek jak někoho kritizuje. Je neskutečné, že někdo může říct, že reforma je špatná. My máme obrovský státní dluh a nějaké "osobnosti" brečí kvůli reformám, které by sami museli udělat. Je to stejné jak s radarem. Dokud jsme u vlady tak to zdržovat a nemluvit o tom a když někdo dělá tak být proti tomu jen kvůli tomu, aby nás prostoučcí obyvatelé příště volili... Btw roční urok z dluhu je 45 miliard.
Já jsem někde četl, že osobnosti tvrdí, bla bla bla... Je zajímavé, že za osobnost se považuje každý "významný" člověk o němž jednou za rok napíšou v novinách s tím co se mu rozvna nepodařilo a nebo jeho článek jak někoho kritizuje. Je neskutečné, že někdo může říct, že reforma je špatná. My máme obrovský státní dluh a nějaké "osobnosti" brečí kvůli reformám, které by sami museli udělat. Je to stejné jak s radarem. Dokud jsme u vlady tak to zdržovat a nemluvit o tom a když někdo dělá tak být proti tomu jen kvůli tomu, aby nás prostoučcí obyvatelé příště volili... Btw roční urok z dluhu je 45 miliard.
13
venca
27.12.2007 00:05
Já už to sice nedožiju, ale chtěl bych vidět toho pana "axisse", až bude starý, nemocný a mladí ho budou přehlížet jak on např. ty "dvě staré důchodkyně".
Navíc se velmi dobře mluví o takových věcech, když je člověk bohatý. A že byl jen dvakrát během deseti let nemocný (v jeho letech...). Já myslím, že zdravý by chtěl být každý. Hm.
Navíc se velmi dobře mluví o takových věcech, když je člověk bohatý. A že byl jen dvakrát během deseti let nemocný (v jeho letech...). Já myslím, že zdravý by chtěl být každý. Hm.
14
Axiss
27.12.2007 00:56
venca: Asi to nechápete, ale celý ten článek není o tom, jestli je člověk bohatý nebo chudý. Tady jde o princip. 100 korun nikoho na mizinu nepřivede, snad nevěříte populistickým řečem bývalého agenta STB Paroubka, že by poplatky měly lidi ožebračit. V článku navíc zmiňuju důchodce ale i mladé lidi, kterým se nechce pracovat. Takže já nepřehlížím staré. To jste měl asi jen potřebu se v diskusi zviditelnit. Přehlížím ty, kteří to všechno zneužívají. Doporučuji vám více číst a méně přemýšlet o tom, jak vám chce každý jen ublížit a jak nebudete mít na chleba. Takhle to opravdu není a nebude.
15
Hablina
27.12.2007 12:55
Jenže to není stovka - to je limit 5000Kč na občana, v případě pětičlené rodiny 25000Kč ročně - to už není malý peníz.
16
Hablina
27.12.2007 13:08
Na ten chleba nemám už teď, kilo mouky kupuju za 117Kč - a pojišťovna mi nehradí ani korunu.V televizi jsem viděla zprávu, že je u nás přes 1000 lidí s AIDS - ať tahá stát peníze z nich a ne z nás, co si za své nemoci nemůžem.
17
Axiss
27.12.2007 14:08
Hablina: Limit je ale přeci něco jiného. Ti lidé platili už teď nemalý peníz, někteří na tom díky limitu třeba i vydělají. Taky nezapomínej, že dražší léky budou levnější. Většina z nás se tomu limitu nikdy nepřiblíží, navíc míchat platbu u lékaře s nějakým maximálním limitem asi není zrovna šťastné. Hážeš tady čísla jako 25.000, ale vsadím se, že tohle žádná rodina nikdy nenaplní. To je nesmysl.
A to, že my si za své nemoci nemůžeme, s tím nesouhlasím. Chronická onemocnění jsou hrazena, u ostatních si možná lidé konečně uvědomí, že prevence je to hlavní, přehodnotí svoje zvyky, stravování, pohybové aktivity. Já předpokládám, že teď většina křičí jen z principu a je proti, za rok už to budou lidi brát jako samozřejmost. Jako samozřejmost to, že je potřeba se starat hlavně sám o sebe a nespoléhat stále na to, že následky špatého životního stylu budou stále řešit jen lékaři.
A to, že my si za své nemoci nemůžeme, s tím nesouhlasím. Chronická onemocnění jsou hrazena, u ostatních si možná lidé konečně uvědomí, že prevence je to hlavní, přehodnotí svoje zvyky, stravování, pohybové aktivity. Já předpokládám, že teď většina křičí jen z principu a je proti, za rok už to budou lidi brát jako samozřejmost. Jako samozřejmost to, že je potřeba se starat hlavně sám o sebe a nespoléhat stále na to, že následky špatého životního stylu budou stále řešit jen lékaři.
18
libor
29.12.2007 02:21
Tak jak tak čtu tuhle diskusi tak názory se různí. Ale já si myslím, že to nic dobrého nepřinese. Nač si tedy platíme zdravotní pojištění, když ještě potom musíme připlácet? S některými názory souhlasím jako jsou, že není potřeba běhat s každou ptákovinou k doktorům. Ale zejména starším lidem stačí málo a můžou se nachladit a nemoc má úplně jiný průběh jako u mladšího člověka. Ale zase na druhou stranu musím souhlasit, že si za to můžeme sami jak jsme líní chodit pěšky a chováme se macešsky ke svému zdraví. Nejsem zrovna z těch kteří běhají k doktorům s každou blbostí, ale myslím si, že poplatky nejsou dobré řešení.
19
kelen
01.1.2008 21:22
To já si právě myslím pravý opak. Ano jsem mladý a ano u lékaře jsem nebylněkolik let (naposledy před třema rokama kvůli své blbosti a zápalem plic) Ale také bych rád poukázal na můj životní styl - sportuji, nekouřím, nepiji alkohol a nejím tučná jídla. S poplatky u lékaře souhlasím právě z těch důvodů, co už zde byly řečeny - čekárny jsou přeplněny lidmi, kteří si za nemoc mohou sami - za blbost se platí a nebo si tam jdou jen popovídat. Vidím to na své mamince, která pracuje od rána od sedmi hodin do večera do šesti a potom sedí ještě dvě hodiny na pc (obchodní manažer) a jednou měsíčně musí k lékaři na injekci...věřte nebo ne, ale dvou hodinová fronta ji stojí nemalé peníze... přitom ta injekce je otázka 2 minut i s pokecem :-)
argument, že člověk utratí u lékaře 5000,- je argument jako deset...protože lidé, kteří dosáhnou na limit mají vážné onemocnění nebo jsou postižení (také máme v rodině) a věřte mi, že náklady na lékaře jsou vyšší než 5000,-/rok...normální člověk by musel jít k lékaři 166krát = 13krát za měsíc!!! to bych chtěl vidět :D
argument, že člověk utratí u lékaře 5000,- je argument jako deset...protože lidé, kteří dosáhnou na limit mají vážné onemocnění nebo jsou postižení (také máme v rodině) a věřte mi, že náklady na lékaře jsou vyšší než 5000,-/rok...normální člověk by musel jít k lékaři 166krát = 13krát za měsíc!!! to bych chtěl vidět :D
20
clamare
02.1.2008 19:04
Součet nezanedbatelného množství zanedbatelných položek je nezanedbatelný. :-))
21
Radeczek
03.1.2008 13:12
Tak jsem to dnes vyzkoušel se svou čtyřletou dcerkou. Šla na kontrolní rentgen plic a vyjádření k obvodnímu lékaři. Rentgen nás nic nestál a u lékaře jsme zaplatili oněch 30kč. Teď máme doufám na pár měsíců klid, takže nás ten poplatek opravdu nezrujnoval:D
A pár lidí se ohání tím, že platí zdrav. pojištění. Tak k tomu bych chtěl říci následující. Pokud se, nedejbože, někomu z nás něco stane a bude potřebovat operační zákrok, tam se částky šplhají do závratných výšek. A díky zdrav. pojištění se nemusíte bát toho, že by jste si operaci museli platit ze svého. To je uklidňující zpráva, nemyslíte?
A pár lidí se ohání tím, že platí zdrav. pojištění. Tak k tomu bych chtěl říci následující. Pokud se, nedejbože, někomu z nás něco stane a bude potřebovat operační zákrok, tam se částky šplhají do závratných výšek. A díky zdrav. pojištění se nemusíte bát toho, že by jste si operaci museli platit ze svého. To je uklidňující zpráva, nemyslíte?
22
Sabotteur
05.1.2008 21:23
Ten článek se mi líbí a souhlasím s ním, i když rodiče a ostatní příbuzní už teď začínají skuhrat na téma "Bojím se onemocnět, bude mě to stát o pár desítek/stovek korun víc!!"
Ale dost hrubě se mi nelíbí zmínky o minulosti lidí, kteří k porušování zákona navádějí. Rath za svého otce nemůže, Dienstbier byl ve straně 40 let ago, to že je Chytilová neúspěšná s tématem taky nemá nic společného..akorát Sobotkova neschopnost je tam podle mě na místě =))
Ale dost hrubě se mi nelíbí zmínky o minulosti lidí, kteří k porušování zákona navádějí. Rath za svého otce nemůže, Dienstbier byl ve straně 40 let ago, to že je Chytilová neúspěšná s tématem taky nemá nic společného..akorát Sobotkova neschopnost je tam podle mě na místě =))
K tomuto článku již nelze přidávat žádné komentáře.